16.11.2010.

Nagradice


Hvala Jaci sa bloga Kuhinjske čarolije na ovoj slatkoj  nagradi. Ti vrlo dobro znaš koliko mi je draga, hvala puno :)

Uz nagradu ide i originalan uslov a to je da  treba odgovoriti na nekoliko pitanja, tek toliko da se upoznamo još bolje ;))
 
Pitanja su škakljiva pa vas molim  da vodite računa da zaista budete iskreni, hi, hi ...
 
Pitanja su sledeca:

1. Zašto si stvorila blog?

2. Koju vrstu blogova čitaš?

3. Imaš li omiljenu marku dekorativne kozmetike?

4. A odeće?

5. Koji proizvod dekorativne kozmetike ti je najbitniji?

6. Koju boju najviše voliš?

7. Tvoj parfem?

8. Koji film najviše voliš ?

9. Koje države želiš posetiti i zašto?

Nagrada bih podelila barem dvadeset ali kad su već takva pravila nagrade delim sledećim
blogovima :
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
A evo i mojih odgovora
 
1. Prvo sam postala članica Kulinarike a ona me dovela da pojedinih divnih ljudi (žena) koji su već imali svoje oformljene blogove. Oduševila me povezanost  zasnovana na zajedničkoj ljubavi prema kuvanju. 
Družimo se i takmičimo kroz igrice i to mi vrlo prija. Iz dana u dan nas je sve više i to mi je vrlo drago :)
 
2. Volim sve blogove čije me opuštanje relaksira i izmami osmehe, ne moraju  biti samo kulinarski-
 
3.Nemam omiljenu marku, imam problematičnu suvu kožu pa ih često menjam, a marka ne mora biti i merilo kvaliteta
 
4. Ne, samo neka su prirodni materijali.
 
5. Kremice
 
6. Teget plavu, crvenu i belu
 
7 Rive Gauche ili Burberry
 
8. Veliki sam filmovil i ima ih zaista dosta. Da ponovim Mostovi okruga Medsion, Dnevnik Bridžet Džons, Dobro da bolje ne može biti itd.
 
9. Francuka, Španija, Holandija, Kuba. Putovanja su mi zaista strast koju sam na moju veliku žalost dugo godina morala sputavati što zbog aktuelne druš. političke situacije i maltretiranja za dobijanje viza, što zbog finansijske situacije ali biće prilike.
 
Eto toliko od mene, ljubim vas sve :)