10.10.2010.

Večera za Olju by M.B.M

Pre godinu-dve, jedna televizija prikazivala je odličnu emisiju Mirjane Bobić Mojsilović "Pogodi ko dolazi na večeru". Obično je zvala u goste poznate ličnosti i dok je razgovarala sa njima spremala bi istovremeno i večeru. Divila sam joj se tada kako je uspevala da ima tako dobru koncentraciju jer nije baš lako voditi konverzaciju na nivou i pritom npr. dinstati luk, ljuštiti krompir ili praviti neki sos. Još tada mi je zapao za oko ovaj recept  koji se vrlo brzo sprema a ukus fenomenalan. Idealno za lagani ručak ili večeru.




Potrebno:

500 gr. pečurki
3 češnja belog luka
šaka seckanog spanaća (ja sam stavila 1 vezu blitve-seckane)
2-3 češnja belog luka
200 ml, slatke pavlake (jedno malo pakovanje)
maslinovo ulje, so, biber,
1 kašičica brašna
500 gr. testenine ili špagete




Priprema:

Na maslinovom ulju propržiti iseckane šampinjone i beli luk, pa dodati šaku opranog svežeg spanaća (blitve).
Posoliti, pobiberiti, i kad spanać malo klone dodati malo pakovanje (200ml), slatke pavlake. (Pošto je meni ovaj sos ispao tečniji dodala sam mu jednu kašičicu brašna i bilo je sasvim ok).
Skloniti sa vatre i preliti preko skuvane testenine ili šampinjona. 




Uz ovo lagano jelo  najbolje ide hladno suvo belo vino.