08.05.2010.

Pileća salata sa pečurkama

Fina, lagana, odlična kao predjelo





Potrebno:

2 pileće beline
500 gr. šampinjona
300 gr.kisele pavlake
100 gr. majoneza
4-5 kiselih krastavčića

Priprema:


Belinu skuvati, ohladiti pa razdvojiti na froncle.
Pečurke očistiti, oprati, pa iseckati (kapice rendala na delu za jabuke, a stabljike na delu za kupus). Prodinstati pečurke na kap dve ulja, tek toliko da im uvri sva voda. Ohladiti.
Izmešati belinu i pečurke, dodati kiselu pavlaku i majonez, iseckane kisele krastavčiće, posoliti, pobiberiti.

Dekorisati po želji.





8 коментара:

  1. woooowwwww!!!
    De curand am facut si eu aceeasi salata, dar a ta arata super.
    FELICITARI!

    ОдговориИзбриши
  2. Stvarno odlična kombinacija, a ova bubamara dekoracija ti je savršena! :)

    ОдговориИзбриши
  3. Salata je odlicna, a bubamarice na vrhu su mi preslatke...secam se da je nekada u Novom Sadu, postojala specijalizovana radnja sa raznim salatama "Salatina", i tu se moglo birati izmedju 10-tak razlicitih salata, sa piletinom, rizom, morskim plodovima, currijem, ruska i sl, moglo se kupiti 100-200 g ili vise, pa bi onda spakovali u malene plasticne kutijice, sto je nama za vreme studija bilo dovoljno za jedan obrok, uz neko fino pecivo, a ova salata sa piletinom i sampinjonima je bila najomiljenija...jos bi malo zacinili sa mlevenim biberom, ma divota:!)))

    ОдговориИзбриши
  4. Preslatke su mi ove bubamare od mini rajčica.

    ОдговориИзбриши
  5. Lana ova mi je omiljena, valjda zato što sam je prvi put jela kod moje svekrive;) Hvala cosmo2503, žao mi je što mimozu nisam uspela da slikam ona je bila prelepa:)

    ОдговориИзбриши