04.05.2010.

Moskva šnit



Ovih dana sam se malo manje "družila" sa vama jer sam bila u velikim priprema za 18-ti rođendan moje ćerke. Želela sam da sve bude apsolutno savršeno ne da bih nekog zadivila svojom kreativnošću već da bi moje dete bilo prevashodno sretno. Šta ću kad sam slaba na svoju decu, a verovatno iz razloga što sam rano ostala bez majke, pa znam koliko mi je u životu nedostajala pažnja i ljubav koju samo majka može da pruži (očevi žao mi je ali to je zaista istina).

Ova torta je njena omiljena.

Recept:

mera za jednu koru:

6 belanaca
7 kašika šećera
6 kašika mlevenih oraha
2 kašike griza
1 kašika prezli
1/4 praška za pecivo

Ispeći 3 kore, na 200 C oko 20 min.

FIL

18 žumanaca
18 kašika šećera
1 mala šoljica mleka
1 kašika brašna
200 ml. slatke pavlake
375 gr. margarina
4 kašike šećera u prahu

i još
800 gr. očišćenih i oceđenih višanja
1 veća konzerva ananasa - ocediti i iseckati sitno

200 gr. šlaga u prahu ( ili slatka pavlaka)
500 ml. mleka





Priprema:

Kašiku brašna razmutiti u manjoj šoljici (za kafu) mleka.
18 žumanaca umutiti sa 18 kašika šećera, dodati razmućeno brašno i kuvati na pari ( za nove kulinare to znači od trenutka ključanja, mutiti neprestano 15 min. ili dok ne ostanu tragovi od varjače po dnu šerpe).
Skloniti, ohladiti.
Margarin umutiti penasto sa šećerom u prahu pa dodati u ohlađeni fil.
Umutiti slatku pavlaku pa takođe dodati u fil.
Ja sam višnje ostavila sirove samo sam ih pustila da se dobro ocede.

Ređati: kora - malo fila - oceđene višnje - malo fila preko njih - kora - malo fila - iseckan ananas- malo fila - kora - malo fila - kombinacija višanja i ananasa - ostatak fila koji možete premazati i sa strana.

Umutiti 200 gr. šlaga sa 500 ml. mleka i obilato namazati sa svih strana. Ukrasiti po želji. 







15 коментара:

  1. Maminoj kćeri sretan rođendan a bome mami svaka čast na prelijepoj torti!

    ОдговориИзбриши
  2. Draga Aleksandra, prvo želim sretan rođendan i sve najljepše u životu tvojoj kćerki. Osamnaest godina, pa to je najljepši rođendan.
    Msoskva šnit je prekrasna torta, ti si je prelijepo napravila i tvoja je kćerka sretna što ima divnu mamu. Vjerujem da je ona fino dijete koja to to umije cijeniti. Mame su nam najbitnije žene u životu i vjerujem da to isto misle naše kćerke.

    ОдговориИзбриши
  3. Od srca sve najbolje maminoj miljenici :), a torta je stvarno TORTA! Svaka čast!

    ОдговориИзбриши
  4. Torta je predivna, prava rodjendanska!
    Srecan rodjendan maminoj kcerki i sve najlepse! :)

    ОдговориИзбриши
  5. Hvala vam na čestitkama, divne ste! moja ćera je skromna i baš zato sam htela da joj priuštim sve naj naj..:)

    ОдговориИзбриши
  6. Srećan rođendan ćeri.
    Torta je veoma lepa!

    ОдговориИзбриши
  7. sretan rođendan kćeri :))

    torta je prava rođendanska.. u baš bi sad jedan komad rado pojela

    ОдговориИзбриши
  8. Moskva snit iz hotela 'Moskva'...eh...
    Sretan rodjendan!!!

    ОдговориИзбриши
  9. Torta je prelepa, valjda cu se i ja usuditi jednom da je napravim! Srecan rodjendan maminom devojcici!!!

    ОдговориИзбриши
  10. Hvala svima:) Ursula usudi se, zaista nije komplikovano ( e kad se samo setim kako sam je pravila prvi put:))

    ОдговориИзбриши
  11. Cerki srecno punoletstvo, a i tebi mama :)
    A Moskvu OBOZAVAM, ali doslovno OBOZAVAM, i tvoja mi izgleda tako dobro i bogato... Momentalno idem da progutam nesto slatko, ovo je sad jednostavno potreba!!!

    ОдговориИзбриши
  12. E Majo, slatka si!:) Moskva i reforma ubedljive kraljice torti, barem po meni. Ispala je stvarno divna, Hvala na čestitkama:))

    ОдговориИзбриши
  13. Анониман07. јун 2011. 18.36

    nikako da se usudim i ja da je napravim a obozavam je

    ОдговориИзбриши
  14. Анониман26. март 2012. 20.57

    Moskva snit, ako je kao iz hotela Moskva, a deluje mi da jeste, anda je prava. Inace obozavam ovu tortu, savrsenstvo ukusa, vredi se pomuciti za nju

    ОдговориИзбриши